Γιατί βάφτηκε... ροζ το νέο σήμα της Νέας Δημοκρατίας
Το νέο σήμα της Νέας Δημοκρατίας βάφτηκε… ροζ για καλό σκοπό.
Λίγο διάστημα μετά τα αποκαλυπτήρια του νέου του σήματος, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης προχώρησε σε μία προσωρινή αλλαγή.
Το σήμα βάφτηκε ροζ ώστε να στηρίξει την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού.
Να σημειωθεί πως ο Οκτώβριος είναι ο μήνας ευαισθητοποίησης επί του θέματος.
Σε ανάρτησή του στο twitter το κόμμα αναφέρει πως «η Νέα Δημοκρατία ήμερα αφιερώνει το λογότυπο της στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού».
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 2/6
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 3/6
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/6
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 5/6
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 6/6
Πηγή: EUROKINISSI
TRAVEL
Ο γύρος της Ολλανδίας με 49 ευρώ: Προσελκύοντας τουρίστες στα βάθη της τοπικής κουλτούρας
16:40
ΚΟΣΜΟΣ
Μάσκες προσώπου, παγοκολιέδες, ψυχρές γραβάτες: Ευρηματικές μέθοδοι κρατούν μακριά τη ζέστη
16:30
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ