Γιατί βάφτηκε... ροζ το νέο σήμα της Νέας Δημοκρατίας
Το νέο σήμα της Νέας Δημοκρατίας βάφτηκε… ροζ για καλό σκοπό.
Λίγο διάστημα μετά τα αποκαλυπτήρια του νέου του σήματος, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης προχώρησε σε μία προσωρινή αλλαγή.
Το σήμα βάφτηκε ροζ ώστε να στηρίξει την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού.
Να σημειωθεί πως ο Οκτώβριος είναι ο μήνας ευαισθητοποίησης επί του θέματος.
Σε ανάρτησή του στο twitter το κόμμα αναφέρει πως «η Νέα Δημοκρατία ήμερα αφιερώνει το λογότυπο της στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού».
PHOTO 1 / 6
Photo 1/6
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 2/6
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 3/6
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/6
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 5/6
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 6/6
Πηγή: EUROKINISSI
ΚΟΣΜΟΣ
Πούτιν: Δεχόμαστε επίθεση από τη Δύση - Η Ρωσία μπορεί να είναι μόνο ισχυρή και ανεξάρτητη
18:35
ΚΟΣΜΟΣ
Κεραυνός χτύπησε πάρκο στη Σουηδία - Τουλάχιστον 10 τραυματίες
18:24
ΚΟΣΜΟΣ
ΠΟΥ: Περισσότεροι από 1.300 θάνατοι συνδέονται με τον καύσωνα στην Ευρώπη
18:11
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 76χρονος για πυρκαγιά από αμέλεια στο Αμόνι Κορινθίας
18:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ