Την παραίτηση της διοίκησης της ΕΡΤ ζητά η κυβέρνηση
Τις παραιτήσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ, Βασίλη Κωστόπουλου, όσο και του Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου, Γιώργου Θαλασσινού, ζήτησε ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος, καθώς τα δύο κορυφαία στελέχη της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης «δεν ήταν σε θέση να συνεργαστούν αρμονικά», όπως σημείωναν πηγές του υφυπουργού.
Σημειώνεται ότι το πρωί, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό "Open", ο υπουργός ΨΗΠΤΕ, Νίκος Παππάς είχε πει: «Υπάρχει ένας θόρυβος που είναι αναντίστοιχος της προσπάθειας που γίνεται και πρέπει να ληφθούν τα μέτρα για να υπερβούμε την κατάσταση».
Σύντομα το Υπουργείο θα προκηρύξει τις δύο θέσεις, ώστε να βρει τους αντικαταστάτες τους.
ΕΛΛΑΔΑ
Στις φλόγες παραδόθηκαν σπίτια από τη μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο
16:08
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ισραήλ πρέπει να αποσυρθεί πλήρως από τον Λίβανο, δηλώνουν οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν
15:56
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για 48 ώρες μετά τους σεισμούς
15:55
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κάλεσμα για παραμονή στο σπίτι - Αναστολή λειτουργιών και μεταφορών μετά τους σεισμούς
15:45
ΚΟΣΜΟΣ