Ο Σταύρος Θεοδωράκης επανεξελέγη επικεφαλής του Ποταμιού
Ο Σταύρος Θεοδωράκης επανεξελέγη επικεφαλής του Ποταμιού, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας του 3ου Συνεδρίου του κόμματος που έλαβε χώρα στον Κεραμεικό.
Σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα, ο κ. Θεοδωράκης έλαβε το εντυπωσιακό ποσοστό των του 93,59%.
Στη θέση του αντιπροέδρου του κόμματος παραμένει ο Γιώργος Μαυρωτάς, ενώ γραμματέας Οργανωτικού εξελέγη ο Γιώργος Γκαρής, γραμματέας Στρατηγικών Δράσεων η Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου και επικεφαλής της Νεολαίας η Μαρία Δαμανάκη και ο Αναστάσιος Παππάς.
PHOTO 1 / 13
Photo 1/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 2/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 3/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 4/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 5/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 6/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 7/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 8/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 9/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 10/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 11/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 12/13
Πηγή: EUROKINISSI
Photo 13/13
Πηγή: EUROKINISSI
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57
ΚΟΣΜΟΣ