ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σπίρτζης: Το μετρό Θεσσαλονίκης απόδειξη ότι η πόλη μπορεί να γίνει βαλκανικό κέντρο

Σπίρτζης: Το μετρό Θεσσαλονίκης απόδειξη ότι η πόλη μπορεί να γίνει βαλκανικό κέντρο
MOTION TEAM/ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/EUROKINISSI

«Απόδειξη ότι η Θεσσαλονίκη έχει πια τις υποδομές να γίνει το βαλκανικό κέντρο που της αξίζει», χαρακτήρισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, το μετρό της πόλης.

Κατά τον χαιρετισμό του στη σημερινή εκδήλωση στον σταθμό Σιντριβανίου, παρουσία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, ο υπουργός ανέφερε χαρακτηριστικά πως είναι «ζωντανή απόδειξη της υλοποίησης του στόχου μας για δίκαιη ανάπτυξη, ένταξη των υποδομών στις ανάγκες της κοινωνίας και της παραγωγικής ανασυγκρότησης, η απόδειξη ότι η Θεσσαλονίκη έχει πια τις υποδομές να γίνει το βαλκανικό κέντρο που της αξίζει».

«Κυρίως είμαστε περήφανοι γιατί ένα μεγάλο έργο υψηλής τεχνολογίας συνυπάρχει με την πολιτιστική μας κληρονομιά», σημείωσε.

Το μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, «δεν είναι μόνο ένα μέσο μαζικής μεταφοράς, είναι ένα έργο που θα αναγεννήσει την πόλη, θα τη ζωντανέψει, θα ζωντανέψει την ιστορία της, τις αξίες της και τον σεβασμό προς τους πολίτες και στο αστικό περιβάλλον. Μια σύγχρονη υποδομή και ταυτόχρονα ένα εθνικό πολιτιστικό μνημείο σε καθημερινή αλληλεπίδραση με την πόλη και τους πολίτες».

Προεκλογικό σόου Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη με πρόωρα εγκαίνια του μετρό

«Αποχαιρετάμε το 2018 με ευχάριστα, ελπιδοφόρα μηνύματα σε μια σειρά από τομείς που αφορούν τη χώρα μας, την κοινωνία μας, τον κάθε πολίτη, τη ζωή, την οικογένειά του. Για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, η σημερινή μέρα έχει μια πρόσθετη, ξεχωριστή αξία, μιας και αφαιρείται από τις μεμψίμοιρες θέσεις της Θεσσαλονίκης του χθες μια πορεία βασανισμού της πόλης και των πολιτών, η πορεία του έργου του μετρό», τόνισε ο υπουργός.

Σημείωσε πως τον Φεβρουάριο του ΄15 το μετρό ήταν ένα έργο «σταματημένο με σωρευμένα νομικά, τεχνικά, συμβατικά και οικονομικά προβλήματα, με χιλιάδες εργαζόμενους απολυμένους, ένα έργο που είχε διαιρέσει την τοπική κοινωνία, τις δημόσιες περιουσίες, απαξίωνε τον πολιτικό κόσμο, τον τεχνικό κόσμο, απαξίωνε και την πολιτιστική κληρονομιά μας», επισημαίνοντας πως «η ολοκλήρωσή του, η επίλυση καθημερινών προβλημάτων απαιτούσε ισχυρή πολιτική βούληση, τεχνοκρατική τεκμηρίωση, οικοδόμηση εμπιστοσύνης όλων των συντελεστών, των υπηρεσιών και σκληρή καθημερινή δουλειά απ’ όλους».

Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε στη δουλειά που έγινε τόσο από το υπουργείο Υποδομών όσο και από την «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ», ευχαριστώντας τόσο τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Γιώργο Δέδε όσο και τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Θεόδωρο Παπαδόπουλο, όπως επίσης το υπουργείο Πολιτισμού και όλους τους υπουργούς Πολιτισμού αλλά κυρίως τα στελέχη της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, τους κατασκευαστές και όλους τους εργαζόμενους, που με πνεύμα συνεργασίας, όπως είπε, φρόντισαν ώστε «να φτάσουμε στο σήμερα, να είμαστε περήφανοι όχι μόνο για την ολοκλήρωση της κύριας γραμμής και της επέκτασης προς Καλαμαριά αλλά και για την έναρξη των προεκτάσεων του μετρό προς τις αδικημένες δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης».

Κάλεσε δε τον πρόεδρο της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ» Γιάννη Μυλόπουλο να παραδώσει στον πρωθυπουργό το λεύκωμα με την πολιτιστική κληρονομιά που αναδείχθηκε μέσα από τα έργα για το μετρό.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ