Γεροβασίλη: Θα καταδικάσει η ΝΔ και ο Κ. Μητσοτάκης τη σημερινή ακροδεξιά βία;
«Θα καταδικάσει η ΝΔ την ακροδεξιά βία, με 24 τραυματισμένους άνδρες της ΕΛΑΣ που προστάτευσαν το ελληνικό Κοινοβούλιο;» διερωτάται η υπουργός Προστασίας του Πολίτης Όλγα Γεροβασίλη με ανάρτησή της στο twitter.
Επίσης η κ. Γεροβασίλη σε άλλο twitter αναφέρει: «Θα καταδικάσει ο κ. Μητσοτάκης τις σημερινές βίαιες επιθέσεις ενάντια σε αστυνομικούς, φωτορεπόρτερ ακόμα και στελέχη της ΝΔ ή επειδή προέρχονται από ακροδεξιούς κάνει πως δεν βλέπει;». «Όταν εκτρέφεις το τέρας…» συμπληρώνει.
Λίγο νωρίτερα η Νέα Δημοκρατία είχε ζητήσει την παραίτηση τόσο της Όλγας Γεροβασίλη όσο και της Κατερίνας Παπακώστα.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση - Ο απολογισμός του έργου μας από το 2019
10:04
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: 42χρονος μετέτρεψε σε πίστα την Περιφερειακή - Έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος
09:47
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεμιστοκλέους: «Το ΕΣΥ έχει σήμερα περισσότερο προσωπικό που είχε ποτέ»
09:38
ΧΡΗΜΑ
Ταξιδιωτικές τάσεις: Πώς διαλέγουν προορισμό διακοπών οι Έλληνες - 1 στους 2 χρησιμοποιούν AI
09:30
TRAVEL