Γεροβασίλη: Θα καταδικάσει η ΝΔ και ο Κ. Μητσοτάκης τη σημερινή ακροδεξιά βία;
«Θα καταδικάσει η ΝΔ την ακροδεξιά βία, με 24 τραυματισμένους άνδρες της ΕΛΑΣ που προστάτευσαν το ελληνικό Κοινοβούλιο;» διερωτάται η υπουργός Προστασίας του Πολίτης Όλγα Γεροβασίλη με ανάρτησή της στο twitter.
Επίσης η κ. Γεροβασίλη σε άλλο twitter αναφέρει: «Θα καταδικάσει ο κ. Μητσοτάκης τις σημερινές βίαιες επιθέσεις ενάντια σε αστυνομικούς, φωτορεπόρτερ ακόμα και στελέχη της ΝΔ ή επειδή προέρχονται από ακροδεξιούς κάνει πως δεν βλέπει;». «Όταν εκτρέφεις το τέρας…» συμπληρώνει.
Λίγο νωρίτερα η Νέα Δημοκρατία είχε ζητήσει την παραίτηση τόσο της Όλγας Γεροβασίλη όσο και της Κατερίνας Παπακώστα.
CULTURE
Τόλης Παπαδημητρίου: «Η σάτιρα δεν είναι χλευασμός, είναι ένας τρόπος να πεις την αλήθεια»
12:00
ΚΟΣΜΟΣ
Μήνυμα Αραγτσί προς ΗΠΑ: «Το Ιράν ελέγχει το Ορμούζ για τις επόμενες 30 ημέρες»
12:00
ΕΛΛΑΔΑ
Αίγινα: Απαγορεύτηκε ο απόπλους επιβατηγού υδροπτέρυγου λόγω ηλεκτρολογικής βλάβης
11:47
ΚΟΣΜΟΣ
Το «εφιαλτικό» Σάββατο της Ευρώπης: Ρεκόρ καύσωνα σε Γερμανία, Τσεχία, Δανία - Αυξάνονται οι νεκροί
11:38
ΕΛΛΑΔΑ