Για δυόμισι ώρες τα είπαν Γεννηματά – Παπανδρέου
Μετά από περίπου δυόμισι ώρες ολοκληρώθηκε η «μυστική» συνάντηση της Φώφης Γεννηματά και του Γιώργου Παπανδρέου.
Το τετ α τετ πραγματοποιήθηκε στο γραφείο της προέδρου του ΚΙΝΑΛ στην οδό Ακαδημίας, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Η επίσημη απάντηση που έδιναν στη συνέχεια οι επιτελείς της Γεννηματά ήταν ότι συζητήθηκε αναλυτικά η πορεία προς το συνέδριο που έχει προγραμματιστεί για το τέλος Μαρτίου, ενώ αύριο οι αποφάσεις αυτές θα αποτυπωθούν στην εισήγηση της εκτελεστικής γραμματείας που συνεδριάζει ενόψει της Κ.Ε. την Κυριακή.
ΕΛΛΑΔΑ
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Κουνάτε το γκολπόστ και είστε και οφσάιντ» - Η ατάκα Πιερράκακη σε Ανδρουλάκη για τα κόκκινα δάνεια
17:03
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Rheinmetall
16:59
ΚΟΣΜΟΣ