Νέα «πυρά» της ΝΔ κατά της κυβέρνησης για την υπόθεση Novartis
Τα «βέλη» της στρέφει εναντίον της κυβέρνησης για ακόμη μια φορά η Νέα Δημοκρατία, με «φόντο» την υπόθεση Novartis.
«Η ΝΔ κάλεσε χθες την κυβέρνηση να απαντήσει αν η κ. Τουλουπακη που χειρίζεται την υπόθεση της Novartis ελέγχεται για τους χειρισμούς της ύστερα από καταγγελία του προϊσταμένου της Εισαγγελέα κ. Αγγελή. Αντί απάντησης, αργά χθες τη νύχτα η κυβέρνηση έκανε γνωστό μέσω του ΑΠΕ ότι η καταγγελία του κ. Αγγελή τέθηκε στο αρχείο, πριν καν διερευνηθεί», σημειώνει η ΝΔ σε ανακοίνωσή της, και προσθέτει:
«Ας καταλάβουν επιτέλους στο Μαξίμου ότι οι μεθοδεύσεις τους δεν μπορούν πια να κρυφτούν όσο κι αν επιχειρούν να τις συγκαλύψουν. Η σκευωρία που έστησαν ακόμη και κατά δυο πρώην πρωθυπουργών θα αποκαλυφθεί με κάθε λεπτομέρεια και όσοι τη σχεδίασαν θα λογοδοτήσουν».
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34