ΝΔ: Η κυβέρνηση επιβαρύνει τη συμμετοχή των ασθενών στα φάρμακα
Το νέο τρόπο τιμολόγησης των φαρμάκων σχολιάζει εκ νέου η Νέα Δημοκρατία, με δήλωση του αναπληρωτή εκπροσώπου Τύπου, Γιάννη Μαστρογεωργίου.
«Η κυβέρνηση μετά την αύξηση των τιμών των φαρμάκων και το δώρο εκατοντάδων εκατομμυρίων που έκανε στις πολυεθνικές, αυξάνει τώρα και τις τιμές των γενοσήμων κατά 10%. Επιβαρύνει έτσι και τους ασθενείς καθώς αυξάνει τη δική τους συμμετοχή. Το κόμμα που ισχυρίζεται ότι πολεμά τα μεγάλα συμφέροντα, επιβεβαιώνεται καθημερινά ότι είναι ο πιο πρόθυμος υπηρέτης τους και μάλιστα σε βάρος των ασθενέστερων πολιτών» καταλήγει η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στo Πευκάλι Κορινθίων - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
13:25
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γεωργιάδης μετά το «δεν ρωτήθηκα» Τζάκρη για συνέντευξη σε Κασσελάκη: Μη χάσει το ΠΑΣΟΚ το κελεπούρι
13:22
CULTURE
Ο Jay-Z ξεδιπλώνει τη δημιουργική του ιδιοφυΐα στο νέο ντοκιμαντέρ «Jay-Z in 8» δια χειρός Ρικ Ρούμπ
13:12
ΕΛΛΑΔΑ
Επιχείρηση «Αιγίς»: Τέσσερις συλλήψεις για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων μέσω διαδικτύου
13:07
ΕΛΛΑΔΑ