Συνάντηση Μητσοτάκη - Λάτση για το Ελληνικό
Συνάντηση με τον Σπύρο Λάτση είχε στις 12:00 το πρωί ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Η συνάντηση είχε ως βασικό θέμα συζήτησης την επένδυση στο Ελληνικό.
Στόχος της κυβέρνησης, όπως έχει αναφέρει ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, είναι η επένδυση στο Ελληνικό να προχωρήσει μέσα στο 2019.
«Η επένδυση στο Ελληνικό είναι ένα μεγάλο στοίχημα. Πιστεύω ότι μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν μπει οι μπουλντόζες. Αυτός είναι ο στόχος μου. Κινούμαστε με μεγάλη ταχύτητα. Έχουμε εντολή από τον πρωθυπουργό να παρεμβαίνουμε σε όλα τα επίπεδα της διοικήσεως για να πάμε γρηγορότερα», είχε δηλώσει πρόσφατα ο κ. Γεωργιάδης.
Όσον αφορά την επιτάχυνση των διαδικασιών στο Ελληνικό, όπως έχει ανακοινώσει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την έκδοση των τριών Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων.
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
Καιρός: Ηλιοφάνεια με μικρή άνοδο της θερμοκρασίας - Θυελλώδεις άνεμοι έως οκτώ μποφόρ στο Αιγαίο
07:00
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (27/06): Πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης φωτιάς σε πέντε περιφέρειες
06:45
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30