Συνάντηση Μητσοτάκη - Λάτση για το Ελληνικό
Συνάντηση με τον Σπύρο Λάτση είχε στις 12:00 το πρωί ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Η συνάντηση είχε ως βασικό θέμα συζήτησης την επένδυση στο Ελληνικό.
Στόχος της κυβέρνησης, όπως έχει αναφέρει ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, είναι η επένδυση στο Ελληνικό να προχωρήσει μέσα στο 2019.
«Η επένδυση στο Ελληνικό είναι ένα μεγάλο στοίχημα. Πιστεύω ότι μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν μπει οι μπουλντόζες. Αυτός είναι ο στόχος μου. Κινούμαστε με μεγάλη ταχύτητα. Έχουμε εντολή από τον πρωθυπουργό να παρεμβαίνουμε σε όλα τα επίπεδα της διοικήσεως για να πάμε γρηγορότερα», είχε δηλώσει πρόσφατα ο κ. Γεωργιάδης.
Όσον αφορά την επιτάχυνση των διαδικασιών στο Ελληνικό, όπως έχει ανακοινώσει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την έκδοση των τριών Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων.
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00