Συνάντηση Μητσοτάκη - Λάτση για το Ελληνικό
Συνάντηση με τον Σπύρο Λάτση είχε στις 12:00 το πρωί ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Η συνάντηση είχε ως βασικό θέμα συζήτησης την επένδυση στο Ελληνικό.
Στόχος της κυβέρνησης, όπως έχει αναφέρει ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, είναι η επένδυση στο Ελληνικό να προχωρήσει μέσα στο 2019.
«Η επένδυση στο Ελληνικό είναι ένα μεγάλο στοίχημα. Πιστεύω ότι μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν μπει οι μπουλντόζες. Αυτός είναι ο στόχος μου. Κινούμαστε με μεγάλη ταχύτητα. Έχουμε εντολή από τον πρωθυπουργό να παρεμβαίνουμε σε όλα τα επίπεδα της διοικήσεως για να πάμε γρηγορότερα», είχε δηλώσει πρόσφατα ο κ. Γεωργιάδης.
Όσον αφορά την επιτάχυνση των διαδικασιών στο Ελληνικό, όπως έχει ανακοινώσει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την έκδοση των τριών Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων.
Ανησυχία και ταλαιπωρία για 1.246 επιβάτες πλοίου που προσάραξε κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21