Υπόθεση Novartis: Ο Αντώνης Σαμαράς κατονόμασε τον «Ρασπούτιν» στο υπόμνημά του
Πολυσέλιδο υπόμνημα κατέθεσε ο Αντώνης Σαμαράς στον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ευάγγελο Ζάχαρη που διενεργεί την προκαταρκτική έρευνα για τους χειρισμούς στην υπόθεση Novartis.
Ο πρώην πρωθυπουργός αναφέρει σε αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, επιπλέον στοιχεία για τα πρόσωπα που ήδη είχε καταμηνύσει για στοχοποίησή του στη υπόθεση, όπως τον πρώην αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης Δημήτρη Παπαγγελόπουλο και τον τέως πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Όπως δήλωσε εξερχόμενος του Αρείου Πάγου:
Ό,τι είχα να πω για αυτή την άθλια σκευωρία το έχω πει από την πρώτη στιγμή… Θα έρθουν όλα στο φως.
Ερωτηθείς εάν κατονόμασε τον «Ρασπούτιν», ο κ. Σαμαράς απάντησε:
«Το έχω κάνει προ πολλού».
«Κατονομάσατε και τον κ. Τσίπρα» ρωτήθηκε ο πρώην πρωθυπουργός, που απάντησε λακωνικά:
«Φυσικά».
Πυρκαγιά στο Σπαθάρι της Εύβοιας - Σηκώθηκαν 11 εναέρια μέσα
16:54
Βενεζουέλα: Στις 54.000 οι αγνοούμενοι από τον διπλό σεισμό - Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι διασώστες
16:40
Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο - Καλύτερη εικόνα από την Πέτρα
16:28
Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά στην Καλαμιώνα Ρόδου
16:21