Υπόθεση Novartis: Ο Αντώνης Σαμαράς κατονόμασε τον «Ρασπούτιν» στο υπόμνημά του
Πολυσέλιδο υπόμνημα κατέθεσε ο Αντώνης Σαμαράς στον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ευάγγελο Ζάχαρη που διενεργεί την προκαταρκτική έρευνα για τους χειρισμούς στην υπόθεση Novartis.
Ο πρώην πρωθυπουργός αναφέρει σε αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, επιπλέον στοιχεία για τα πρόσωπα που ήδη είχε καταμηνύσει για στοχοποίησή του στη υπόθεση, όπως τον πρώην αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης Δημήτρη Παπαγγελόπουλο και τον τέως πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Όπως δήλωσε εξερχόμενος του Αρείου Πάγου:
Ό,τι είχα να πω για αυτή την άθλια σκευωρία το έχω πει από την πρώτη στιγμή… Θα έρθουν όλα στο φως.
Ερωτηθείς εάν κατονόμασε τον «Ρασπούτιν», ο κ. Σαμαράς απάντησε:
«Το έχω κάνει προ πολλού».
«Κατονομάσατε και τον κ. Τσίπρα» ρωτήθηκε ο πρώην πρωθυπουργός, που απάντησε λακωνικά:
«Φυσικά».
Ήχησε το 112 για την φωτιά στην Πέτρα Βοιωτίας: «Απομακρυνθείτε προς Λειβαδιά»
14:54
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα «όπλα» των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
14:48
Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στην Πέτρα Βοιωτίας - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
14:30
Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή 26χρονος που λήστευε ηλικιωμένες σε ασανσέρ και κοινόχρηστους χώρους
14:22