Μητσοτάκης: Είχαμε μια ειλικρινή συζήτηση με τον πρόεδρο Ερντογάν
Ανάρτηση στο Twitter αναφορικά με τη συνάντηση που είχε με τον Τούρκο πρόεδρο έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Είχαμε μια ειλικρινή συζήτηση με τον Πρόεδρο Ερντογάν για όλα τα μεγάλα θέματα, από το μεταναστευτικό μέχρι το Κυπριακό και τα διμερή ζητήματα», έγραψε ο πρωθυπουργός, σημειώνοντας:
«Συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε για την οικοδόμηση καλύτερου κλίματος προς όφελος των λαών μας και της σταθερότητας στην περιοχή».
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Photo 2/5
Πηγή: ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Photo 3/5
Πηγή: ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Photo 4/5
Πηγή: ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Photo 5/5
Πηγή: ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: Δικαστήριο ζητά εξηγήσεις για κάλυψη πρόσοψης στο Κέντρο Κένεντι
22:03
ΚΟΣΜΟΣ
Έργα βιτρίνας από τον Ερντογάν στην Άγκυρα για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ - Τα σχέδια για Τραμπ και Μακρόν
21:54
ΚΟΣΜΟΣ
Φλέγεται η Ευρώπη από τον καύσωνα: Ρεκόρ θερμοκρασιών σε Γαλλία και Βρετανία - Σε συναγερμό οι Αρχές
21:45
ΣΠΟΡ
Μεταγραφική «βόμβα» του Παναθηναϊκού με Φαλ - Τον ανακοίνωσε για 2+1 χρόνια
21:37
ΕΛΛΑΔΑ