Μητσοτάκης: Είχαμε μια ειλικρινή συζήτηση με τον πρόεδρο Ερντογάν
Ανάρτηση στο Twitter αναφορικά με τη συνάντηση που είχε με τον Τούρκο πρόεδρο έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Είχαμε μια ειλικρινή συζήτηση με τον Πρόεδρο Ερντογάν για όλα τα μεγάλα θέματα, από το μεταναστευτικό μέχρι το Κυπριακό και τα διμερή ζητήματα», έγραψε ο πρωθυπουργός, σημειώνοντας:
«Συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε για την οικοδόμηση καλύτερου κλίματος προς όφελος των λαών μας και της σταθερότητας στην περιοχή».
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Photo 2/5
Πηγή: ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Photo 3/5
Πηγή: ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Photo 4/5
Πηγή: ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Photo 5/5
Πηγή: ΓτΠ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Στάρμερ θα παρουσιάζει το νέο αμυντικό σχέδιο πριν την σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
23:30
ΕΛΛΑΔΑ
Στιγμές θρίλερ στο Αττικόν: Ηλικιωμένος προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού
23:17
ΚΟΣΜΟΣ