Το μήνυμα του Μητσοτάκη για τα 45 χρόνια από την ίδρυση της ΝΔ
«45 χρόνια από την ίδρυση της Νέας Δημοκρατίας. Από ένα παρελθόν που μας κάνει υπερήφανους προς ένα μέλλον που μας γεμίζει αισιοδοξία. Προχωράμε!», έγραψε στο λογαριασμό του στο twitter ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στην ανάρτησή του απεικονίζεται μια φωτογραφία με τη σημαία του κυβερνώντος κόμματος και τη λεζάντα «45 χρόνια, κοιτάμε μπροστά με αισιοδοξία».
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Αβραμόπουλο: «Όταν σε καλούν οι Αρχές, πρέπει να ανταποκρίνεσαι»
11:46
ΕΛΛΑΔΑ
Ισχυρός σεισμός 5,1 Ρίχτερ στην Κάρπαθο
11:36
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Κατανοητά και βατά» τα θέματα των Ιταλικών
11:29
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΔΕΗ: Απολιγνιτοποίηση και το ψηφιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας
11:27
ΠΟΛΙΤΙΚΗ