Ο Σταύρος Θεοδωράκης άνοιξε μπιστρό και ετοιμάζεται για επιστροφή στη δημοσιογραφία
Νέα αρχή κάνει ο Σταύρος Θεοδωράκης, μετά το τέλος του «Ποταμιού».
Ο πρώην επικεφαλής του Ποταμιού άνοιξε πριν από μερικές ημέρες ένα μπιστρό στο κέντρο της Αθήνας, το «λ19» που βρίσκεται στην οδό Λέκκα, μαζί με την κόρη του και την Πάολα Τζιούστι, στενή συνεργάτιδά του.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Θεοδωράκης ετοιμάζεται να επιστρέψει και στη δημοσιογραφία, με ένα νέο project, για το οποίο δεν έχουν γίνει γνωστές ακόμη λεπτομέρειες.
Ο Σταύρος Θεοδωράκης που έγινε γνωστός στο κοινό μέσω της δημοσιογραφικής του δουλειάς, δεν είχε κλείσει το κεφάλαιο αυτό καθώς όσο το κόμμα του ήταν στην Βουλή, δεν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο να επιστρέψει κάποια μέρα στη δημοσιογραφία.
ΚΟΣΜΟΣ
Νέες επιθέσεις ΗΠΑ σε Ιράν και αντίποινα από Τεχεράνη με χτυπήματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
07:07
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Επιμένουν οι θυελλώδεις άνεμοι - Στους 35 βαθμούς η θερμοκρασία
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Σε επιχειρησιακή ετοιμότητα η Πυροσβεστική: «Πορτοκαλί» συναγερμός σε 17 περιοχές της χώρας
07:00
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ