Ο Σταύρος Θεοδωράκης άνοιξε μπιστρό και ετοιμάζεται για επιστροφή στη δημοσιογραφία
Νέα αρχή κάνει ο Σταύρος Θεοδωράκης, μετά το τέλος του «Ποταμιού».
Ο πρώην επικεφαλής του Ποταμιού άνοιξε πριν από μερικές ημέρες ένα μπιστρό στο κέντρο της Αθήνας, το «λ19» που βρίσκεται στην οδό Λέκκα, μαζί με την κόρη του και την Πάολα Τζιούστι, στενή συνεργάτιδά του.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Θεοδωράκης ετοιμάζεται να επιστρέψει και στη δημοσιογραφία, με ένα νέο project, για το οποίο δεν έχουν γίνει γνωστές ακόμη λεπτομέρειες.
Ο Σταύρος Θεοδωράκης που έγινε γνωστός στο κοινό μέσω της δημοσιογραφικής του δουλειάς, δεν είχε κλείσει το κεφάλαιο αυτό καθώς όσο το κόμμα του ήταν στην Βουλή, δεν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο να επιστρέψει κάποια μέρα στη δημοσιογραφία.
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ