Ο Σταύρος Θεοδωράκης άνοιξε μπιστρό και ετοιμάζεται για επιστροφή στη δημοσιογραφία
Νέα αρχή κάνει ο Σταύρος Θεοδωράκης, μετά το τέλος του «Ποταμιού».
Ο πρώην επικεφαλής του Ποταμιού άνοιξε πριν από μερικές ημέρες ένα μπιστρό στο κέντρο της Αθήνας, το «λ19» που βρίσκεται στην οδό Λέκκα, μαζί με την κόρη του και την Πάολα Τζιούστι, στενή συνεργάτιδά του.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Θεοδωράκης ετοιμάζεται να επιστρέψει και στη δημοσιογραφία, με ένα νέο project, για το οποίο δεν έχουν γίνει γνωστές ακόμη λεπτομέρειες.
Ο Σταύρος Θεοδωράκης που έγινε γνωστός στο κοινό μέσω της δημοσιογραφικής του δουλειάς, δεν είχε κλείσει το κεφάλαιο αυτό καθώς όσο το κόμμα του ήταν στην Βουλή, δεν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο να επιστρέψει κάποια μέρα στη δημοσιογραφία.
ΚΟΣΜΟΣ
Η εκμάθηση μουσικού οργάνου στα 70 κάνει… θαύματα για τον εγκέφαλο σύμφωνα με μελέτη
09:00
ΔΙΕΘΝΗ
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:52
ΕΛΛΑΔΑ
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
CULTURE
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
ΧΡΗΜΑ