Τ. Αλεξιάδης: «Είμαι καλά, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις ευχές»
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Τρύφων Αλεξιάδης, με ανάρτησή του, ενημερώνει ότι είναι καλά στην υγεία του.
«Στο ΓΝΑ Γεννηματάς, εξετάσεις μετά από ένα λιποθυμικό επεισόδιο. Είμαι καλά, ευχαριστώ από καρδιάς για το ενδιαφέρον και τις ευχές» έγραψε στο Facebook, μετά την αδιαθεσία που αισθάνθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματός του.
Ο κ. Αλεξιάδης κατέρρευσε στη Βουλή και οι γιατροί συνάδελφοι του, με πρώτο τον Παύλο Πολάκη, έσπευσαν δίπλα του να του προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες, ενώ κλήθηκε ο γιατρός της Βουλής για να τον μεταφέρει στο ιατρείο του Κοινοβουλίου.
Ο γιατρός της Βουλής κάλεσε το ΕΚΑΒ προκειμένου να μεταφερθεί για περαιτέρω εξετάσεις στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Αλεξιάδης θα μεταφερθεί στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς».
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00