Τηλεφωνική επικοινωνία Παυλόπουλου - Σακελλαροπούλου μετά την ψηφοφορία
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με την Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, μετά την ψηψοφορία στην Ολομέλεια της Βουλής, στην οποία εξελέγη ως η επόμενη ΠτΔ.
Ο κ. Παυλόπουλος εξέφρασε τα ειλικρινή συγχαρητήριά του στην κ. Σακελλαροπούλου. Παράλληλα, τις μετέφερε τις πιο θερμές ευχές του για κάθε επιτυχία στην άσκηση των καθηκόντων της.
Η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου εξελέγη ως η πρώτη γυναίκα Πρόεδρος της Δημοκρατίας με ευρεία πλειοψήφια.
Συγκεκριμένα, υπέρ της ψήφισαν 261 βουλευτές, σε σύνολο 294 ψηφισάντων.
ΚΟΣΜΟΣ
Γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάτω των 50 παθαίνουν καρκίνο, σύμφωνα με νέα μελέτη
08:02
ΕΛΛΑΔΑ
Η Αλεφάντω από το Λουτράκι και η Μαριαλένα που στόχευσε Ιατρική:«Οι Πανελλήνιες δεν μας καθορίζουν»
08:00
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
H στρατηγική του Αλέξη Τσίπρα για εντολή «καθαρής λύσης» στις εκλογές
07:54
ΕΛΛΑΔΑ
Το πιο επικίνδυνο είδος δεν είναι ο λαγοκέφαλος, είναι ο ανεγκέφαλος
07:45
ΚΟΣΜΟΣ