«Το είπαμε, το κάναμε»: Το μήνυμα Μητσοτάκη για το επίδομα γέννησης
Μία από τις κεντρικές προεκλογικές δεσμεύσεις, αυτή της στήριξης των νέων γονέων «γίνεται πράξη», όπως επισημαίνει σε ανάρτησή του στο Twitter ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, αναφερόμενος στο άνοιγμα της πλατφόρμας για το επίδομα γέννησης.
«Σήμερα άνοιξε η πλατφόρμα για το επίδομα γέννησης. Μία από τις κεντρικές μας προεκλογικές δεσμεύσεις, που έχει στόχο να διευκολύνει τους νέους γονείς στα πρώτα έξοδα μετά την απόκτηση ενός παιδιού», αναφέρει σε ανάρτησή του ο πρωθυπουργός και προσθέτει:
«Στηρίζουμε την οικογένεια στην πράξη!»
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού συνοδεύεται από βίντεο με τίτλο «Το είπαμε, το κάναμε».
ΚΟΣΜΟΣ
Επιμένει ο Κατζ: Τα στρατεύματά μας παραμένουν σε ζώνες ασφαλείας στο Λίβανο, τη Συρία και τη Γάζα
22:23
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν: Κανένα πλοίο δεν είναι ασφαλές στο Ορμούζ αν κινείται σε μη εγκεκριμένες διαδρομές
22:14
ΕΛΛΑΔΑ
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
ΚΟΣΜΟΣ
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04
ΚΟΣΜΟΣ