Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας - Μητσοτάκης: Να εργαστούμε ώστε να εξαλειφθεί η ανισότητα
«Πρέπει να αναδείξουμε την ανισότητα που δυστυχώς υπάρχει ακόμη, και να εργαστούμε ώστε να την εξαλείψουμε», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, για τη σημερινή Παγκόσμια Μέρα της Γυναίκας.
«Δεν αρκεί μία ημέρα για να τιμήσουμε όλες τις γυναίκες που εργάζονται σκληρά για να ανταποκριθούν σε πολλαπλούς ρόλους με επιτυχία. Μπορούμε όμως να αναδείξουμε την ανισότητα που δυστυχώς υπάρχει ακόμα και να εργαστούμε ώστε να την εξαλείψουμε», γράφει στο μήνυμά του ο πρωθυπουργός.
TRAVEL
Ο γύρος της Ολλανδίας με 49 ευρώ: Προσελκύοντας τουρίστες στα βάθη της τοπικής κουλτούρας
16:40
ΚΟΣΜΟΣ
Μάσκες προσώπου, παγοκολιέδες, ψυχρές γραβάτες: Ευρηματικές μέθοδοι κρατούν μακριά τη ζέστη
16:30
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ