Πτώση ελικοπτέρου: «Σήμερα πενθούμε», λέει ο Μητσοτάκης
Τη βαθύτατη θλίψη του για την απώλεια του πληρώματος του ελικοπτέρου του Πολεμικού Ναυτικού, που κατέπεσε σήμερα τα ξημερώματα στα νερά του Αιγαίου, εν ώρα καθήκοντος προς την Πατρίδα, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει, εκφράζει με δήλωσή του ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο Πρόεδρος της ΝΔ τονίζει πως «σήμερα η Ελλάδα, οι Έλληνες, οι Ένοπλες Δυνάμεις, πενθούμε» και δηλώνει «συγκλονισμένος» για το γεγονός, εκφράζοντας παράλληλα τα βαθιά του συλλυπητήρια στις οικογένειές του πληρώματος.
«Θα αποτελούν, πάντα, παράδειγμα και έμπνευση για όλους μας» τονίζει στη δήλωσή του ο κ. Μητσοτάκης.
Διαβάστε ακόμη
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Ξεκινά η απομάκρυνση 11.000 εγκλωβισμένων ναυτικών από το Ορμούζ
20:12
ΚΟΣΜΟΣ
Ερευνητές εντόπισαν τον μηχανισμό του εγκεφάλου που μας κάνει να σπάμε τις συνήθειές μας
20:03
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο εμπλοκές ελληνικών και τουρκικών μαχητικών πάνω απο το Αιγαίο
19:55
ΚΟΣΜΟΣ
Ρούμπιο: Καμία τελική συμφωνία με το Ιράν δεν θα επιτρέπει διόδια στα Στενά του Ορμούζ
19:45
ΕΛΛΑΔΑ