Αχτσιόγλου: Συνειδητή επιλογή να πληρώσουν την κρίση οι εργαζόμενοι
Για συνειδητή επιλογή να πληρώσουν την κρίση οι εργαζόμενοι όπως το 2012-2014, κατηγορεί την κυβέρνηση η τομεάρχης Έφη Αχτσιόγλου, με αφορμή την πρόσφατη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
Συγκεκριμένα η κ. Αχτσιόγλου αναφέρει:
«Ο κ. Βρούτσης, χωρίς να έχει πει τίποτα στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε με τους υπουργούς Οικονομικών και Ανάπτυξης, με άρθρο της νέας ΠΝΠ ακύρωσε την εξαγγελθείσα αύξηση του κατώτατου μισθού για το 2020 και τον παγώνει τουλάχιστον μέχρι τον Ιανουάριο του 2021. Δηλαδή, για δύο χρόνια μετά την αύξηση που έγινε από τον ΣΥΡΙΖΑ τον Φεβρουάριο του 2019, η ΝΔ καθηλώνει τον κατώτατο μισθό, μειώνοντας ουσιαστικά το πραγματικό εισόδημα των εργαζομένων, χωρίς να είναι βέβαιο ότι και μετά τον Ιανουάριο του 2021 θα προχωρήσει σε αύξησή του».
Παράλληλα, η κ. Αχτσιόγλου αναφέρει πως την ίδια στιγμή:
-Παρατείνεται το καθεστώς της αναστολής συμβάσεων εργασίας συνοδευόμενο με ανεξέλεγκτες απολύσεις μετά το τέλος του.
-Παγιώνεται και επεκτείνεται το νέο καθεστώς εκ περιτροπής εργασίας με μειώσεις μισθών στο 50%.
-Μονιμοποιείται η ελαστικοποίηση των ωραρίων, η απουσία ελέγχου τους και η μη δήλωση των υπερωριών.
Συνελήφθη 65χρονος για ασελγείς πράξεις σε βάρος 12χρονου παιδιού στη Λαμία
21:00
Νεκρή φώκια εντοπίστηκε ανοιχτά από το Ακρογιάλι Μεσσηνίας
20:48
Βενεζουέλα: Νεκροί η σύζυγος και τα παιδιά του πρώην ποδοσφαιριστή του Ατρόμητου, Λούκας Τρέχο
20:37
Φωτιά στην Καλλιθέα: Η δραματική στιγμή που η ηλικιωμένη πηδάει από το μπαλκόνι για να σωθεί
20:26