Φωταγωγείται την Τρίτη η Βουλή για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων
Αύριο Τρίτη 19 Μαίου, Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, η πρόσοψη της Βουλής θα φωταγωγηθεί με το συμβολικό λογότυπο-μήνυμα.
Με τη συμβολική αυτή πράξη το Ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώνει την άσβεστη ιστορική μνήμη και το διαρκές αίτημα της ιστορικής αποκατάστασης για την εξόντωση των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου.
Παράλληλα, στην Ολομέλεια της Βουλής θα πραγματοποιηθεί Ειδική Συνεδρίαση.
Η Βουλή των Ελλήνων, στις 24 Φεβρουαρίου 1994, αναγνώρισε επίσημα τη γενοκτονία των Ποντίων από το τουρκικό κράτος και ψήφισε ομόφωνα τον ορισμό της 19ης Μαΐου ως Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου με τον νόμο 2193/1994.
ΚΟΣΜΟΣ
Στάχτη 28.000 στρέμματα στο Κολοράντο - Νεκροί στη «μάχη» με τις φωτιές τρεις πυροσβέστες
23:01
ΚΟΣΜΟΣ
Νέο ρεκόρ ζέστης με 40,5 βαθμούς Κελσίου στην Πολωνία
22:50
ΕΛΛΑΔΑ
Λουτράκι: Σκαλωσιά υποχώρησε και κατέρρευσε σε σταθμευμένο αυτοκίνητο
22:38
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη αξιωματικός για άσκηση βίας σε κρατούμενο σε αστυνομικό τμήμα - Διατάχθηκε ΕΔΕ
22:26
ΚΟΣΜΟΣ