ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: Ευθύνη κυβέρνησης και Δήμου για το κυκλοφοριακό χάος

ΣΥΡΙΖΑ:  Ευθύνη κυβέρνησης και Δήμου για το κυκλοφοριακό χάος
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΖΑΜΑΡΟΣ / ΙΝΤΙΜΕ

Ο ΣΥΡΙΖΑ χρεώνει στην κυβέρνηση και τον Δήμο Αθηναίων το σημερινό μποτιλιάρισμα στο κέντρο της Αθήνας.

Στην ανακοίνωσή της η Κουμουνδούρου αναφέρει: «Η σημερινή εικόνα χάους του κέντρου της Αθήνας, ημέρα έναρξης των πανελλαδικών, αποτελεί ένα καμπανάκι για τους σχεδιασμούς Κυβέρνησης και Δήμου Αθηναίων. Μία παρέμβαση άγνωστων αποτελεσμάτων και συνεπειών προχωράει χωρίς κανέναν ουσιαστικό διάλογο με την κοινωνία και με ελλειπή προετοιμασία».

Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ακόμα ότι: «Το κέντρο της Αθήνας δεν μπορεί να γίνει πεδίο πρόχειρου πειραματισμού σε βάρος κατοίκων, εργαζομένων και επαγγελματιών. Περιμένουμε από την Κυβέρνηση και την Δημοτική Αρχή μεγαλύτερη σοβαρότητα και να παρουσιάσουν το σχέδιο τους:

  1. Για την ουσιαστική αναβάθμιση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς
  2. Για την προστασία της κατοικίας, του λιανεμπορίου και των επαγγελματιών του κέντρου.

Κανένα φιλόδοξο σχέδιο δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς σεβασμό στην καθημερινότητα των ανθρώπων της Αθήνας».

Τι προβλέπει

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που έχει ήδη ανακοινωθεί, από τις 06:00 το πρωί της Κυριακής, η Πανεπιστημίου άλλαξε όψη.

-Δημιουργείται ένας σύγχρονος και ασφαλής ποδηλατόδρομος, μήκους 900 μέτρων, κατασκευασμένος με υλικά τελευταίας τεχνολογίας και με πλήρη σήμανση σε όλο το μήκος της οδού, που καλύπτει μία από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας.

-Διαμορφώνεται ένας εντυπωσιακός πεζόδρομος, που καλύπτει δύο από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας. Ένας πεζόδρομος μήκους 900 μέτρων και συνολικής έκτασης 7.000 τ.μ. στον οποίο θα τοποθετηθούν παγκάκια, φυτά και περισσότερες από 250 ζαρντινιέρες.

-Δημιουργείται μία λωρίδα αποκλειστικής χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, σε μία από τις υφιστάμενες λωρίδες. Στόχος της οποίας είναι να μειώσει σημαντικά το χρόνο της διαδρομής των Μέσων, να αυξήσει τον αριθμό των δρομολογίων τους και να μειώσει τον αριθμό των επιβατών ανά δρομολόγιο. Είναι χαρακτηριστικό, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΜΠ, η αύξηση της μέσης ταχύτητας των ΜΜΜ, ξεπερνά το 25% .

-Τα ΙΧ οχήματα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν σε δύο ελεύθερες λωρίδες, απαλλαγμένες από την παράνομη στάθμευση.

Η οδός Πανεπιστημίου, στη νέα μορφή της, αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς συνδετικούς κρίκους στην αλυσίδα του Μεγάλου Περιπάτου αλλά και της μεγάλης ποδηλατικής διαδρομής που δημιουργείται για πρώτη φορά στην πρωτεύουσα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ