Συνάντηση Μητσοτάκη με τη γενική γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπης
Ανανεώθηκε:
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τη γενική γραμματέα του Συμβουλίου της Ευρώπης Marija Pejčinović Burić.
Συζήτησαν για την Ελληνική Προεδρία στο Συμβούλιο της Ευρώπης, την οποία η κ. Pejčinović χαρακτήρισε εξαιρετική παρά τις αντίξοες συνθήκες που συνεπάγεται η πανδημία.
O πρωθυπουργός και η γενική γραμματέας μίλησαν επίσης για το ορόσημο της 4ης Νοεμβρίου 2020, ημέρα συμπλήρωσης 70 ετών από την υπογραφή της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (Ρώμη, 4.11.1950), κατά την οποία σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία στην Αθήνα η 130η ετήσια Υπουργική Σύνοδος με την πανηγυρική συνάντηση των Υπουργών Εξωτερικών των κρατών μελών του Συμβουλίου της Ευρώπης.
H ελληνική Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρώπης έχει θέσει ως προτεραιότητά της την προστασία της δημοκρατίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του κράτους δικαίου σε καιρό πανδημίας.
Στη συνάντηση συμμετείχαν από ελληνικής πλευράς ο αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για τα Ευρωπαϊκά Θέματα, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και η διευθύντρια του Διπλωματικού Γραφείου του Πρωθυπουργού Ελένη Σουρανή.
Την κυρία Pejčinović Burić συνόδευε o διευθυντής του ιδιαίτερου γραφείου της Miroslav Papa.
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00