Καραμανλής: Καλύτερα ένα λεωφορείο γεμάτο και όλοι να φορούν μάσκα
Ανανεώθηκε:
«Καλύτερα ένα λεωφορείο γεμάτο και όλοι να φορούν μάσκα, παρά ένα λεωφορείο μισοάδειο με τους μισούς να φορούν μάσκα», ανέφερε στη Βουλή, στο πλαίσιο ενημέρωσης για θέματα αρμοδιότητας του, ο Κώστας Καραμανλής.
Απαντώντας στην κριτική της αντιπολίτευσης για συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ο υπουργός Μεταφορών επικαλέστηκε τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, που δείχνουν ότι στο 95% των δρομολογίων, η χωρητικότητα στα λεωφορεία είναι κάτω του 65%.
«Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όλα ρόδινα, αφού υπάρχουν και δρομολόγια που τα λεωφορεία είναι γεμάτα, γι’αυτό συνέστησε σε όλους να ακούν τους ειδικούς και να φορούν μάσκα», είπε ο κ. Καραμανλής.
«Ο συνωστισμός στα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι αποκαρδιωτικός», είπε ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς.
Αντιδράσεις την ίδια ώρα προκάλεσε σχόλιο του βουλευτή της ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου, «ότι αν συνεχιζόταν η πολιτική σας, οι επιβάτες θα μεταφέρονταν με Ρέο».
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
Πιερρακάκης για «κόκκινα δάνεια»: Πάνω από 100.000 δανειολήπτες θα δουν ραγδαία μείωση στις δόσεις
13:30