Κορωνοϊός: Θετικός ο βουλευτής της ΝΔ Σταύρος Κελέτσης
Ανανεώθηκε:
Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Σταύρος Κελέτσης, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος μέσω facebook.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Σταύρος Κελέτσης δεν ήταν την Κυριακή στη Βουλή για την ψηφοφορία της πρότασης δυσπιστίας κατά του Χρήστου Σταϊκούρα που είχε καταθέσει ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ψήφισε με επιστολική ψήφο.
Είχε παραστεί, όμως, σε εκπομπή στο κανάλι της Βουλής, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να ενημερωθούν και να τεθούν σε προληπτική καραντίνα.
Ο βουλευτής είναι ασυμπτωματικός και πλέον ακολουθεί τα υγειονομικά πρωτόκολλα που επιβάλλονται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Σημειώνεται πως ο Σταύρος Κελέτσης βρέθηκε θετικός σε τεστ που πραγματοποιήθηκε στη Βουλή.
Περισσότερα σε λίγο...
ΕΛΛΑΔΑ
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20
ΕΛΛΑΔΑ
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ