Κορωνοϊός: Θετικός ο βουλευτής της ΝΔ Σταύρος Κελέτσης
Ανανεώθηκε:
Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Σταύρος Κελέτσης, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος μέσω facebook.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο Σταύρος Κελέτσης δεν ήταν την Κυριακή στη Βουλή για την ψηφοφορία της πρότασης δυσπιστίας κατά του Χρήστου Σταϊκούρα που είχε καταθέσει ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ψήφισε με επιστολική ψήφο.
Είχε παραστεί, όμως, σε εκπομπή στο κανάλι της Βουλής, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να ενημερωθούν και να τεθούν σε προληπτική καραντίνα.
Ο βουλευτής είναι ασυμπτωματικός και πλέον ακολουθεί τα υγειονομικά πρωτόκολλα που επιβάλλονται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Σημειώνεται πως ο Σταύρος Κελέτσης βρέθηκε θετικός σε τεστ που πραγματοποιήθηκε στη Βουλή.
Περισσότερα σε λίγο...
ΚΟΣΜΟΣ
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαργαρίτης Σχοινάς: «Δεν είχα καμία επικοινωνία με τις βελγικές αρχές για την υπόθεση Αβραμόπουλου»
19:17
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου: «Θα εμποδίσουμε το Ιράν να αποκτήσει πυρηνικά όπλα - Μόνιμη η ζώνη ασφαλείας στο Λίβανο»
19:09
ΕΛΛΑΔΑ
Άρειος Πάγος: Τρεις εντεταλμένους Ευρωπαίους εισαγγελείς επέλεξε το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο
19:00
ΣΠΟΡ