Γεωργιάδης: Δεσμευόμαστε το έργο της διπλής αναπλάσεως να είναι έτοιμο σε 36 μήνες
Ανανεώθηκε:
«Το έργο της διπλής αναπλάσεως θα αλλάξει την εικόνα της Αθήνας τα επόμενα χρόνια και δέσμευσή μας είναι σε 36 μήνες από σήμερα να είναι όλα έτοιμα» δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή την υπογραφή μνημονίου συναντίληψης και συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, του Δήμου Αθηναίων, του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και της ΑΕΠ Ελαιώνα για την έναρξη της Διπλής Ανάπλασης στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας και τον Βοτανικό.
Ο υπουργός δήλωσε:
«Μετά από πολλά χρόνια που οι αθηναίοι και ο κόσμος του Παναθηναϊκού άκουσαν πολλά λόγια για τη διπλή ανάπλαση και παρά τη φιλότιμη προσπάθεια στο παρελθόν, του τότε υπουργού, κ. Γιώργου Σουφλιά που δυστυχώς δεν ευοδώθηκε, η κυβέρνηση και ο Κυριάκος Μητσοτάκης προσωπικά αναλαμβάνουν τη δέσμευση να υλοποιηθεί το έργο της διπλής ανάπλασης στον Βοτανικό και τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Σκοπός μας είναι να δώσουμε ένα μεγάλο πνεύμονα πρασίνου στους πολίτες της Αθήνας, ένα μεγάλο γήπεδο ποδοσφαίρου που θα ικανοποιεί τις διεθνείς ανάγκες του Παναθηναϊκού για τα επόμενα χρόνια, αξιοπρεπείς αθλητικές εγκαταστάσεις στον ερασιτέχνη Παναθηναϊκό και μια καινούργια μεγάλη γειτονιά για όλους τους κατοίκους της Αθήνας. Το έργο της διπλής αναπλάσεως θα αλλάξει την εικόνα της Αθήνας τα επόμενα χρόνια και δέσμευσή μας είναι σε 36 μήνες από σήμερα να είναι όλα έτοιμα».
Βίντεο από τον άγριο καυγά οδηγών μηχανής στον Κολωνό πάνω σε σιδηροδρομική διάβαση
08:23
Τουρισμός: Οι επιπτώσεις από τη συμφωνία ΗΠΑ - Ιράν και η συγκρατημένη αισιοδοξία
08:17
Εταιρεία ΑΙ και βιντεοπαιχνιδιών εκπαιδεύει με εξομοιωτές τα στρατιωτικά ρομπότ της Νότιας Κορέας
08:09
Ισραηλινοί έποικοι έκαψαν δύο ισλαμικά τεμένη στη Δυτική Όχθη
08:05