Βουλή: Επιστροφή του Κοινοβουλίου σε καθεστώς κανονικότητας ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ
Ανανεώθηκε:
Ζήτημα επιστροφής της Βουλής σε καθεστώς κανονικότητας επαναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ, με τη γραμματέα της ΚΟ του κόμματος Όλγα Γεροβασίλη να ζητά στη σημερινή Διάσκεψη των Προέδρων διεύρυνση της συμμετοχής, με την φυσική παρουσία των βουλευτών στις κοινοβουλευτικές εργασίες.
«Δεν κατανοώ τον λόγο για τον οποίο το Κοινοβούλιο υπολειτουργεί, την στιγμή που η κυβέρνηση έχει ήδη ανοίξει την οικονομία, τα σχολεία και ετοιμάζεται να ανοίξει και τον τουρισμό. Τον Δεκέμβριο είχατε προγραμματίσει την δημιουργία εμβολιαστικού κέντρου, προκειμένου να μην υποβαθμισθεί περαιτέρω η Δημοκρατία, στο όνομα της πανδημίας. Όμως μετά τον καταχρηστικό και προνομιακό εμβολιασμό, κυβερνητικών στελεχών και άλλων παραγόντων της Ν.Δ. εγκαταλείψατε το σχέδιο, εξ αιτίας ης κοινωνικής κατακραυγής», είπε και άφησε αιχμές για την μέχρι τώρα ολιγωρία και την υποβάθμιση της δημοκρατικής λειτουργίας.
Σύμφωνα με πηγές της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ ο Πρόεδρος της Βουλής, Κώστας Τασούλας, απάντησε ότι δεν είναι ακόμη σε θέση να προχωρήσει σε διεύρυνση, καθώς περιμένει τις εισηγήσεις των ειδικών.
Αναφορικά με την επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε προσφάτως για τη ώρα του πρωθυπουργού ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, ζητώντας αναστολή των αλλαγών στην εισαγωγή των υποψηφίων στα ΑΕΙ -σύμφωνα με τις ίδιες πηγές- η κυβέρνηση δεν έχει ακόμη δώσει απάντηση.
Τι πρέπει να κάνετε αν σας τσιμπήσει μωβ μέδουσα - Οδηγίες από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό
11:56
Πάτρα: Ηλικιωμένος πήρε κατά λάθος αυτοκίνητο λουόμενου και εξαφανίστηκε
11:56
Ενισχυμένα δρομολόγια στο Τραμ για τη διευκόλυνση των θεατών του Ράλλυ Ακρόπολις
11:55
Επιβάτης απείλησε με όπλο οδηγό λεωφορείου στο Πέραμα - Συνελήφθη από τις Αρχές
11:44