Βουλή: Επιστροφή του Κοινοβουλίου σε καθεστώς κανονικότητας ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ
Ανανεώθηκε:
Ζήτημα επιστροφής της Βουλής σε καθεστώς κανονικότητας επαναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ, με τη γραμματέα της ΚΟ του κόμματος Όλγα Γεροβασίλη να ζητά στη σημερινή Διάσκεψη των Προέδρων διεύρυνση της συμμετοχής, με την φυσική παρουσία των βουλευτών στις κοινοβουλευτικές εργασίες.
«Δεν κατανοώ τον λόγο για τον οποίο το Κοινοβούλιο υπολειτουργεί, την στιγμή που η κυβέρνηση έχει ήδη ανοίξει την οικονομία, τα σχολεία και ετοιμάζεται να ανοίξει και τον τουρισμό. Τον Δεκέμβριο είχατε προγραμματίσει την δημιουργία εμβολιαστικού κέντρου, προκειμένου να μην υποβαθμισθεί περαιτέρω η Δημοκρατία, στο όνομα της πανδημίας. Όμως μετά τον καταχρηστικό και προνομιακό εμβολιασμό, κυβερνητικών στελεχών και άλλων παραγόντων της Ν.Δ. εγκαταλείψατε το σχέδιο, εξ αιτίας ης κοινωνικής κατακραυγής», είπε και άφησε αιχμές για την μέχρι τώρα ολιγωρία και την υποβάθμιση της δημοκρατικής λειτουργίας.
Σύμφωνα με πηγές της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ ο Πρόεδρος της Βουλής, Κώστας Τασούλας, απάντησε ότι δεν είναι ακόμη σε θέση να προχωρήσει σε διεύρυνση, καθώς περιμένει τις εισηγήσεις των ειδικών.
Αναφορικά με την επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε προσφάτως για τη ώρα του πρωθυπουργού ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, ζητώντας αναστολή των αλλαγών στην εισαγωγή των υποψηφίων στα ΑΕΙ -σύμφωνα με τις ίδιες πηγές- η κυβέρνηση δεν έχει ακόμη δώσει απάντηση.
Συνταγματική Αναθεώρηση: Οι προτάσεις της ΝΔ για κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα
10:12
Ρεκόρ δεκαετίας στους θανάτους υπό κράτηση μεταναστών στις ΗΠΑ
10:06
Φρουροί της Επανάστασης: Προειδοποιούν όποιον περάσει από τα Στενά του Ορμούζ χωρίς την άδειά τους
10:03
Πρωτογενές πλεόνασμα 3,6 δισ. ευρώ για την περίοδο Ιανουαρίου - Μαΐου 2026
10:03