ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Φώφη Γεννηματά: «Χαμένη ευκαιρία για την εκπαίδευση»

Φώφη Γεννηματά: «Χαμένη ευκαιρία για την εκπαίδευση»
INTIME/ ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Για μια ακόμη «χαμένη ευκαιρία» για την εκπαίδευση έκανε λόγο η Φώφη Γεννηματά, παρεμβαίνοντας στη συζήτηση του νομοσχεδίου για την αναβάθμιση του σχολείου στην Ολομέλεια της Βουλής και υποστήριξε ότι η κυβέρνηση συνεχίζει να διαμορφώνει ένα ασφυκτικό και αυταρχικό πλαίσιο διοίκησης της εκπαίδευσης και την ίδια ώρα πολλαπλασιάζει τα στελέχη της εκπαίδευσης και τα επιλέγει με απόλυτα κομματικό έλεγχο, ενώ περνά από τον συγκεντρωτισμό στον υπερσυγκεντρωτισμό.

«Αντί για καινοτομία και μεταρρύθμιση, έχουμε μια αντιμεταρρύθμιση με τη δημιουργία κομματικού στρατού, μια ενίσχυση της γραφειοκρατίας και του συγκεντρωτισμού», είπε και συμπλήρωσε ότι το κόμμα της θα καταψηφίσει μεν επί της αρχής, αλλά θα στηρίξει τα άρθρα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Η επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ ξεκίνησε την ομιλία με τις εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας, επικρίνοντας την κυβέρνηση ότι καλλιέργησε νέο εφησυχασμό ενώ με τη ρητορική της επιβάλλει -όπως είπε- νέο διχασμό που είναι εξαιρετικά επικίνδυνος. «Ναι στον εμβολιασμό, όχι στον διχασμό, εμβολιαζόμαστε γιατί νοιαζόμαστε», είπε και πρότεινε να ολοκληρωθεί κατά προτεραιότητα ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών.

Καταλόγισε έλλειμμα σχεδίου στην κυβέρνηση και πρόσθεσε: «Πάλι πορεύονται χωρίς σχέδιο και με λανθασμένους χειρισμούς κλόνισαν την εμπιστοσύνη των πολιτών. Επικρατεί ένα αλαλούμ. Την μία μέρα ο ένας υπουργός απειλεί και εξαγγέλλει νέα μέτρα και την επόμενη ο άλλος αδειάζει στεγνά τον συνάδελφό του. Με λόγο διχαστικό ο ίδιος ο Πρωθυπουργός και στελέχη της Κυβέρνησης, αντί να πείσουν όσους έχουν προβληματισμούς και ερωτηματικά για το εμβόλιο, καλλιεργούν ένα νέο διχασμό, σε αντιεμβολιαστές και μη, ενώ ασχολήθηκαν μόνο με την επικοινωνία του ζητήματος και τον έλεγχο μέσω από αυτήν των ΜΜΕ. Μπορεί να πιστεύετε ότι η πόλωση αυτή σας εξυπηρετεί πολιτικά, όμως είναι βαθιά επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία, την κοινωνική συνοχή και τελικά για την ίδια τη Δημοκρατία».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ