Στην Ιερουσαλήμ η τριμερής Ελλάδας - Κύπρου - Ισραήλ την Κυριακή
Ανανεώθηκε:
Στην Ιερουσαλήμ θα πραγματοποιηθεί η επόμενη τακτική τριμερής συνάντηση Ελλάδας - Κύπρου- Ισραήλ την Κυριακή 22 Αυγούστου, σε επίπεδο υπουργών Εξωτερικών.
Η συνάντηση θα εστιάσει στις περιφερειακές εξελίξεις και σε επιμέρους τομείς συνεργασίας, όπως η καταπολέμηση των πυρκαγιών, η πανδημία του κορωνοϊού και η προστασία του περιβάλλοντος, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στο Twitter.
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Τουλάχιστον εννέα νεκροί εξαιτίας ρωσικών επιθέσεων
23:35
ΚΟΣΜΟΣ
Η Γερουσία των ΗΠΑ ψήφισε υπέρ του περιορισμού των πολεμικών εξουσιών του Τραμπ στο Ιράν
23:24
ΚΟΣΜΟΣ
Σαουδική Αραβία: Περισσότεροι από 100 άνθρωποι έχουν εκτελεστεί από την αρχή του έτους
23:23
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: «Οι διμερείς σχέσεις με τις ΗΠΑ πρέπει να επανέλθουν σε συνθήκες ομαλότητας», λέει η Μελόνι
23:12
ΚΟΣΜΟΣ