Στην Ιερουσαλήμ η τριμερής Ελλάδας - Κύπρου - Ισραήλ την Κυριακή
Ανανεώθηκε:
Στην Ιερουσαλήμ θα πραγματοποιηθεί η επόμενη τακτική τριμερής συνάντηση Ελλάδας - Κύπρου- Ισραήλ την Κυριακή 22 Αυγούστου, σε επίπεδο υπουργών Εξωτερικών.
Η συνάντηση θα εστιάσει στις περιφερειακές εξελίξεις και σε επιμέρους τομείς συνεργασίας, όπως η καταπολέμηση των πυρκαγιών, η πανδημία του κορωνοϊού και η προστασία του περιβάλλοντος, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στο Twitter.
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00
ΧΡΗΜΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Τι είναι ο «Ωμέγα Εμποδιστής» του καύσωνα στην Ευρώπη - Από το ελληνικό γράμμα «Ω»
23:59
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κατατέθηκε στη Βουλή τροπολογία ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Τι προβλέπει
23:56
ΚΟΣΜΟΣ