Στο Παρίσι τη Δευτέρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης - Τετ-α-τετ με τον Εμανουέλ Μακρόν
Ανανεώθηκε:
Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, θα μεταβεί αύριο, Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι.
Στις 14:00 (ώρα Ελλάδας) ο πρωθυπουργός θα συναντηθεί με τη Γενική Διευθύντρια της UNESCO, Audrey Azoulay, στην έδρα του οργανισμού.
Στις 20:00 ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο πρόεδρος της Γαλλίας, Εμανουέλ Μακρόν, θα εγκαινιάσουν από κοινού την έκθεση Paris - Athènes, Naissance de la Grèce moderne 1675 ‐ 1919 (Παρίσι - Αθήνα, η Γέννηση της σύγχρονης Ελλάδας 1675 - 1919), στο Λούβρο.
Στη συνέχεια οι δύο ηγέτες θα έχουν δείπνο εργασίας στο Μέγαρο των Ηλυσίων.
Πρόκειται για μια συνάντηση που θα έχουν λίγες μόλις ημέρες μετά την επίσκεψη του Γάλλου προέδρου στην Αθήνα για τη Σύνοδο των εννέα χωρών του ευρωπαϊκού Νότου, EUMED 9, και στον απόηχο της διελκυστίνδας του Παρισιού με ΗΠΑ, Αυστραλία και Βρετανία για τη συμφωνία AUKUS.
Σαουδική Αραβία: Συνετρίβη ελικόπτερο που ανήκε στον πετρελαϊκό κολοσσό Aramco - 14 νεκροί
15:16
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58
Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του - Τον επανέφερε ναυαγοσώστης
14:55
Οι δημοσκοπικές «βεβαιότητες» και το ισχυρό σενάριο της επιστροφής στον δικομματισμό του 2019
14:48