Γκάγκα: «Δεν καταργείται η μονιμότητα στις προσλήψεις του ΕΣΥ»
Μέσα από μία εγκύκλιο που έστειλε σήμερα Τρίτη, 30 Μαρτίου η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα προς τους διοικητές των Υγειονομικών Περιφερειών (ΥΠΕ), ξεκαθαρίζει το θέμα της μονιμότητα στις προσλήψεις του ΕΣΥ.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο: «Προς αποφυγή παρερμηνειών, διευκρινίζουμε ότι η μονιμότητα στις προσλήψεις του ΕΣΥ ΔΕΝ καταργείται.
Ο νόμος 4915/2022 (ΦΕΚ 63/τ. Α΄) προσθέτει την αναγνώριση προϋπηρεσίας σε χώρες του εξωτερικού, όπως η Β. Αμερική, η Μ. Βρετανία, η Ελβετία και η Ιαπωνία. Πρόκειται για διάταξη συμπληρωματική προς τον νόμο 2889/2001 (ΦΕΚ 37/τ. Α΄) όπως τροποποιήθηκε με τον νόμο 3204/2003 (ΦΕΚ 296/τ. Α΄) και ισχύει έως σήμερα και βάσει αυτού αναγνωρίζεται η προϋπηρεσία σε κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η προσθήκη δηλαδή που έγινε, αφορά την προϋπηρεσία σε τρίτες χώρες, και καμία άλλη μεταβολή δεν έχει γίνει. Η προσθήκη των νέων χωρών (και της Μ. Βρετανίας, λόγω εξόδου από την ΕΕ) είναι η μόνη αλλαγή που γίνεται στις διατάξεις που ισχύουν για τους ιατρούς του ΕΣΥ.
Τα εδάφια των νόμων 3754/2009 (ΦΕΚ 43/τ. Α΄) και 4316/2014(ΦΕΚ 270/τ. Α΄), που ορίζουν ότι γίνεται ατομική κρίση των ιατρών στην πενταετία, ισχύουν όπως ίσχυαν από το 2009 και 2014 αντίστοιχα, και δεν καταργούνται. Δηλαδή, οι θέσεις δεν επαναπροκηρύσσονται και δεν καταργείται η μονιμότητα».
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30