14ο Συνέδριο ΝΔ - Δημητριάδης στο twitter: Ενωμένοι θα κερδίσουμε τις μάχες που έχουμε να δώσουμε
Ανανεώθηκε:
Το μήνυμα ότι «oι συζητήσεις μας, τα χαμόγελα, οι χειραψίες γέμισαν ξανά τις μπαταρίες για τις μάχες που έχουμε να δώσουμε. Ενωμένοι, θα τις κερδίσουμε» έστειλε ο Γενικός Γραμματέας του Πρωθυπουργού, Γρηγόρης Δημητριάδης με αφορμή το 14ο Συνέδριο του Κόμματος, η αυλαία του οποίου έκλεισε την Κυριακή.
Στην ανάρτησή του στο Twitter ο κ. Δημητριάδης ανέφερε επίσης ότι: Το τριήμερο που μας πέρασε ήταν γεμάτο χαρές και συγκινήσεις κυρίως γιατί ξαναβρεθήκαμε οι Νεοδημοκράτες απ'όλη την Ελλάδα.
Το tweet του Γρηγόρη Δημητριάδη
«Το τριήμερο που μας πέρασε ήταν γεμάτο χαρές και συγκινήσεις κυρίως γιατί ξαναβρεθήκαμε οι Νεοδημοκράτες απ'όλη την Ελλάδα. Οι συζητήσεις μας, τα χαμόγελα, οι χειραψίες γέμισαν ξανά τις μπαταρίες για τις μάχες που έχουμε να δώσουμε. Ενωμένοι, θα τις κερδίσουμε».
Γεωργιάδης για ΕΣΥ: Καλύφθηκαν 962 θέσεις για μόνιμους γιατρούς από τις 1.171 που είχαν προκηρυχθεί
13:37
Φωτιά στo Πευκάλι Κορινθίας: Μήνυμα 112 για εκκένωση προς Σοφικό
13:25
Γεωργιάδης μετά το «δεν ρωτήθηκα» Τζάκρη για συνέντευξη σε Κασσελάκη: Μη χάσει το ΠΑΣΟΚ το κελεπούρι
13:22
Ο Jay-Z ξεδιπλώνει τη δημιουργική του ιδιοφυΐα στο νέο ντοκιμαντέρ «Jay-Z in 8» δια χειρός Ρικ Ρούμπ
13:12