Τέσσερις γυναίκες υποψήφιες στα ψηφοδέλτια της ΝΔ με απόφαση Μητσοτάκη - Ποιες ανακοινώθηκαν
Τη συμμετοχή τεσσάρων γυναικών, υποψηφίων στα ψηφοδέλτια της ΝΔ για τις εκλογές του 2023, ανακοίνωσε η ΝΔ, κατόπιν σχετικής απόφασης του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.
Ειδικότερα σύμφωνα με την ανακοίνωση, «με απόφαση του Πρωθυπουργού και Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη και στο πλαίσιο της ενίσχυσης της γυναικείας παρουσίας στα ψηφοδέλτια της ΝΔ στις εκλογές του 2023, η Υφυπουργός Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δόμνα Μιχαηλίδου θα είναι υποψήφια βουλευτής στην Α εκλογική περιφέρεια Πειραιώς, η Υφυπουργός για τη Δημογραφική Πολιτική και την Οικογένεια, Μαρία Συρεγγέλα στην Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών, η Υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη στην εκλογική περιφέρεια Ανατολικής Αττικής και η δικηγόρος, πρώην Γενική Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής Σοφία Νικολάου, στην Εύβοια».
Δύο συλλήψεις για τον θάνατο 43χρονης σε σκοπευτήριο στην Κρήτη - Τι ερευνούν οι Αρχές
21:16
Παραιτείται ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς - Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές
21:13
Πέντε συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Ανατολική Αττική και Ρόδο
21:03
Βενεζουέλα: Ανέβηκαν στους 1.430 οι νεκροί - Σκάβουν ακόμη και με τα χέρια για επιζώντες
20:52