Μέγαρο Μαξίμου: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον υπουργό Εξωτερικών της Αρμενίας
Στο Μέγαρο Μαξίμου υποδέχτηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης το μεσημέρι της Δευτέρας, 27 Ιουνίου, τον υπουργό Εξωτερικών της Αρμενίας, Ararat Mirzoyan.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης επιβεβαιώθηκε το παραδοσιακά υψηλό επίπεδο των διμερών σχέσεων, με βάση τους μακροχρόνιους δεσμούς φιλίας μεταξύ των δύο χωρών, και συζητήθηκαν οι προοπτικές περαιτέρω ενίσχυσής τους.
Ο υπουργός Εξωτερικών της Αρμενίας χαιρέτισε την άριστη συνεργασία με την κυβέρνηση και το Υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας.
Στη συνάντηση συμμετείχαν, από την ελληνική πλευρά, ο Υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εξωτερικών Πρέσβης Θεμιστοκλής Δεμίρης, η Αναπληρώτρια Κυβερνητική Εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη και ο Αναπληρωτής Διευθυντής του Διπλωματικού Γραφείου του Πρωθυπουργού Πάρης Βλαχάκης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μητσοτάκης: Δίνουμε έμφαση στη διμερή συνεργασία με τα ΗΑΕ – «Στρατηγική και οικονομική συνιστώσα»
Φωτιά σε δασική έκταση στo Πευκάλι Κορινθίων - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
13:25
Γεωργιάδης μετά το «δεν ρωτήθηκα» Τζάκρη για συνέντευξη σε Κασσελάκη: Μη χάσει το ΠΑΣΟΚ το κελεπούρι
13:22
Ο Jay-Z ξεδιπλώνει τη δημιουργική του ιδιοφυΐα στο νέο ντοκιμαντέρ «Jay-Z in 8» δια χειρός Ρικ Ρούμπ
13:12
Επιχείρηση «Αιγίς»: Τέσσερις συλλήψεις για σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων μέσω διαδικτύου
13:07