Με τους υπουργούς Άμυνας συναντήθηκε ο Παναγιωτόπουλος στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ
Συναντήσεις με τους υπουργούς Άμυνας Γαλλίας, Γερμανίας, Ηνωμένου Βασιλείου, Τουρκίας και Αλβανίας είχε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη.
O κ. Παναγιωτόπουλος έγραψε σχετικά στον προσωπικό λογαριασμό του στο facebook:
«Συμμετείχα στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη, συνοδεύοντας τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Είχα σημαντικές επαφές με τους ομολόγους μου της Γαλλίας κ. Sebastien Lecornu, της Γερμανίας κ. Christine Lambrecht, του Ηνωμένου Βασιλείου κ. Ben Wallace, της Τουρκίας κ. Χουλουσί Ακάρ και της Αλβανίας κ. Niko Peleshi. Η Ελλάδα έχει σταθερή διεθνή παρουσία και υπολογίζεται από εταίρους και συμμάχους ως αδιαμφισβήτητος πυλώνας σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή».

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
O Ερντογάν απειλεί Σουηδία και Φινλανδία ότι μπορεί ακόμη να ακυρώσει τη συμφωνία ένταξης στο ΝΑΤΟ
Σύνοδος ΝΑΤΟ: Το «ταμείο» της ελληνικής αποστολής και η πρόβλεψη για το βραχνά των F-16
Τα δύο κέρδη του Ερντογάν στη Σύνοδο Κορυφής της Μαδρίτης
Καύσωνας διαρκείας «σαρώνει» την Ευρώπη: Στο «κόκκινο» η Γαλλία - Κλειστά σχολεία στην Αγγλία
15:36
«Δεν υπάρχουν διόδια στο Ορμούζ, αν επιβληθούν θα τερματιστούν οι διαπραγματεύσεις» λέει ο Τραμπ
15:22
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής της ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
15:21
Το SNF Nostos 2026 του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος παρουσιάζει τον Εχθρό του Λαού με τον Willem Dafoe
15:14