Με τους υπουργούς Άμυνας συναντήθηκε ο Παναγιωτόπουλος στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ
Συναντήσεις με τους υπουργούς Άμυνας Γαλλίας, Γερμανίας, Ηνωμένου Βασιλείου, Τουρκίας και Αλβανίας είχε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη.
O κ. Παναγιωτόπουλος έγραψε σχετικά στον προσωπικό λογαριασμό του στο facebook:
«Συμμετείχα στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη, συνοδεύοντας τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Είχα σημαντικές επαφές με τους ομολόγους μου της Γαλλίας κ. Sebastien Lecornu, της Γερμανίας κ. Christine Lambrecht, του Ηνωμένου Βασιλείου κ. Ben Wallace, της Τουρκίας κ. Χουλουσί Ακάρ και της Αλβανίας κ. Niko Peleshi. Η Ελλάδα έχει σταθερή διεθνή παρουσία και υπολογίζεται από εταίρους και συμμάχους ως αδιαμφισβήτητος πυλώνας σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή».

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
O Ερντογάν απειλεί Σουηδία και Φινλανδία ότι μπορεί ακόμη να ακυρώσει τη συμφωνία ένταξης στο ΝΑΤΟ
Σύνοδος ΝΑΤΟ: Το «ταμείο» της ελληνικής αποστολής και η πρόβλεψη για το βραχνά των F-16
Τα δύο κέρδη του Ερντογάν στη Σύνοδο Κορυφής της Μαδρίτης
Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει
17:11
Στο 13ο Celebrity Beach Volleyball Game της W.I.N. Hellas η ισότητα και η ενδυνάμωση ήταν οι νικητές
17:03
«Κουνάτε το γκολπόστ και είστε και οφσάιντ» - Η ατάκα Πιερράκακη σε Ανδρουλάκη για τα κόκκινα δάνεια
17:03
Συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - Rheinmetall
16:59