Σκρέκας: Θα εισπράξουμε τα υπερκέρδη αναδρομικά
Διαβεβαιώσεις ότι η κυβέρνηση θα εισπράξει αναδρομικά τα υπερκέρδη των εταιρειών ενέργειας, παρείχε στη Βουλή ο Κώστας Σκρέκας.
Στο πλαίσιο συζήτησης στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής Κοινοτικής Οδηγίας για την εσωτερική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας απαντώντας στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτη Φάμελλο, ανέφερε επί λέξει:
«Θα εισπράξουμε, είτε σας σας αρέσει είτε δεν σας αρέσει, τα υπερκέρδη αναδρομικά», είπε και στην αιχμή του κ. Φάμελλου ότι άλλα έλεγε ο πρωθυπουργός, πρόσθεσε:
«Δεν είπε ποτέ ο κ. Μητσοτάκης ποτέ ότι έχει εισπράξει αναδρομικά, την αναδρομική επιβολή της φορολογίας στα υπερκέρδη. Έχουμε εισπράξει δυόμισι δισεκατομμύρια περίπου πάνω από 2,2 δις από το μηχανισμό ανάκτησης. Έχετε ρητορική δεινότητα στο να παραπλανάτε τους ακροατές σας».
Ο Κώστας Σκρέκας έκανε γνωστό ότι με τροποποίηση της υπάρχουσας Κοινής Υπουργικής Απόφασης θα διευκολυνθεί το έργο της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, η οποία για τη σύνταξη της έκθεσής της για τα υπερκέρδη των εταιρειών, θα μπορεί να βασιστεί και στα προσωρινά στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ.
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43
Ο Στάρμερ θα παρουσιάζει το νέο αμυντικό σχέδιο πριν την σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
23:30