Μητσοτάκης: Κάλεσμα για εμβολιασμό κατά της εποχικής γρίπης
«Ο εμβολιασμός κατά της εποχικής γρίπης προχωράει. Ας ακούσουμε λοιπόν τους γιατρούς, κι ας θωρακιστούμε» αναφέρει σε ανάρτησή του στο twitter ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στο βίντεο που συνοδεύει την ανάρτηση ο πρωθυπουργός αναφέρει: «Παρότι δεν είμαι άνω των '60, αλλά επειδή έχω στο περιβάλλον μου συγγενή υψηλού κινδύνου η σύσταση των γιατρών, επειδή συναναστρέφομαι και πολύ κόσμο, είναι να κάνω το εμβόλιο της γρίπης».
«Σας συνιστώ αν είστε άνω των 60 να το κάνετε οπωσδήποτε. Ετοιμαζόμαστε προφανώς για τον χειμώνα και πρέπει να είμαστε όσο το δυνατόν πιο προστατευμένοι» προσθέτει.
Επίσης, ο γιατρός Σωτήρης Τσιόδρας καλεί τους πολίτες αυξημένου κινδύνου και αυτούς που έχουν στο περιβάλλον τους άτομα που κινδυνεύουν περισσότερο, να εμβολιαστούν και για την γρίπη. «Βεβαίως άτομα αυξημένου κινδύνου, άτομα που στο περιβάλλον τους έχουν άτομα που κινδυνεύουν περισσότερο, ήδη άρχισε η εποχή της γρίπης και στην πατρίδα μας, να εμβολιαστούν και για την γρίπη» αναφέρει.
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00