Μητσοτάκης: Συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο με θέμα την εκκλησιαστική περιουσία
Με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο συναντήθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, το απόγευμα της Δευτέρας (23/1), για την αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Μεγάρου Μαξίμου:
«Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα το απόγευμα στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο.
Στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν στην αξιοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, η οποία έχει δρομολογηθεί χάρη στην καλή συνεργασία Πολιτείας κι Εκκλησίας. Ιδιαίτερη συζήτηση έγινε για την προώθηση της επένδυσης στο Σχιστό που ανακοινώθηκε στις 14 Σεπτεμβρίου 2022 από τον Αρχιεπίσκοπο παρουσία του Πρωθυπουργού».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Θέλουμε η Εκκλησία να μπορεί να εκμεταλλευτεί την ακίνητη περιουσία της
ΧΡΗΜΑ
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
ΚΟΣΜΟΣ