Σακελλαροπούλου: Κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο Ολοκαυτώματος στο Θησείο
Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, με αφορμή την Ημέρα Μνήμης Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος, κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο Ολοκαυτώματος στο Θησείο, τιμώντας όλους εκείνους που έχασαν τη ζωή τους στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Στεφάνι, επίσης, κατέθεσε και ο Ούγκω Φρανσές ένας από τους τελευταίους Έλληνες επιζώντες του Ολοκαυτώματος.
Νωρίτερα, με ανάρτησή της στο Twitter, η κ. Σακελλαροπούλου ανέφερε: «Τιμάμε σήμερα τα θύματα του Ολοκαυτώματος. Το αποτρόπαιο έγκλημα του ναζισμού, που συγκλόνισε με την ασύλληπτη βαρβαρότητά του την ανθρωπότητα, μας καλεί όλους σε διαρκή εγρήγορση, ώστε το σύνθημα "Ποτέ Ξανά" να γίνει πράξη».
SPONSORED
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. για κύκλωμα ναρκωτικών και όπλων στην Αττική
09:00
ΕΛΛΑΔΑ
8 χρόνια χωρίς τον Παύλο Γιαννακόπουλο: Για πάντα ανάμεσά μας
09:00
ΕΛΛΑΔΑ
Αίγιο: Σε αντιφάσεις πέφτει ο 65χρονος για την δολοφονία μητέρας και γιου - Αρνείται την εμπλοκή του
08:55
CULTURE
Σπάνια ρωμαϊκή πόρπη 2.000 ετών εκτίθεται για πρώτη φορά
08:50
CULTURE