Σακελλαροπούλου: Κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο Ολοκαυτώματος στο Θησείο
Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, με αφορμή την Ημέρα Μνήμης Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος, κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο Ολοκαυτώματος στο Θησείο, τιμώντας όλους εκείνους που έχασαν τη ζωή τους στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Στεφάνι, επίσης, κατέθεσε και ο Ούγκω Φρανσές ένας από τους τελευταίους Έλληνες επιζώντες του Ολοκαυτώματος.
Νωρίτερα, με ανάρτησή της στο Twitter, η κ. Σακελλαροπούλου ανέφερε: «Τιμάμε σήμερα τα θύματα του Ολοκαυτώματος. Το αποτρόπαιο έγκλημα του ναζισμού, που συγκλόνισε με την ασύλληπτη βαρβαρότητά του την ανθρωπότητα, μας καλεί όλους σε διαρκή εγρήγορση, ώστε το σύνθημα "Ποτέ Ξανά" να γίνει πράξη».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ