Σακελλαροπούλου: Κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο Ολοκαυτώματος στο Θησείο
Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, με αφορμή την Ημέρα Μνήμης Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος, κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο Ολοκαυτώματος στο Θησείο, τιμώντας όλους εκείνους που έχασαν τη ζωή τους στα ναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης.
Στεφάνι, επίσης, κατέθεσε και ο Ούγκω Φρανσές ένας από τους τελευταίους Έλληνες επιζώντες του Ολοκαυτώματος.
Νωρίτερα, με ανάρτησή της στο Twitter, η κ. Σακελλαροπούλου ανέφερε: «Τιμάμε σήμερα τα θύματα του Ολοκαυτώματος. Το αποτρόπαιο έγκλημα του ναζισμού, που συγκλόνισε με την ασύλληπτη βαρβαρότητά του την ανθρωπότητα, μας καλεί όλους σε διαρκή εγρήγορση, ώστε το σύνθημα "Ποτέ Ξανά" να γίνει πράξη».
ΕΛΛΑΔΑ
Ανησυχία και ταλαιπωρία για 1.246 επιβάτες πλοίου που προσάραξε κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
ΚΟΣΜΟΣ
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
ΧΡΗΜΑ
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ