Μητσοτάκης: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Αιγύπτου για την ενεργειακή επάρκεια
Ανανεώθηκε:
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Αιγύπτου, Αμπντέλ Φατάχ Ελ Σίσι, είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης την Παρασκευή (10/2), με αντικείμενο συζήτησης την προώθηση της ενεργειακής επάρκειας.
Ειδικότερα, ο πρωθυπουργός συνομίλησε με τον Αιγύπτιο πρόεδρο για την πρόοδο του ελληνο- αιγυπτιακού εγχειρήματος GREGY Interconnector, του καλωδίου που θα συνδέει τα ηλεκτρικά συστήματα της Ευρώπης με την Αφρική, και τη σημασία του για την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης.
Παράλληλα, οι δύο ηγέτες συζήτησαν για τους καταστροφικούς σεισμούς στην Τουρκία και τη Συρία και τους τρόπους με τους οποίους τα κράτη μπορούν να παρέχουν άμεση στήριξη των πληγέντων.
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ